Space Hulk: Deathwing – Spieler berichten über Bugs und Performance-Probleme

Space Hulk: Deathwing – Spieler berichten über Bugs und Performance-Probleme

Space Hulk: Deathwing scheint immer noch mit massig technischen Fehlern zu kämpfen.

Space Hulk: Deathwing – Spieler berichten über Bugs und Performance-Probleme

Space Hulk: Deathwing hat derzeit mit zahlreichen technischen Fehlern zu kämpfen. Wie zahlreiche Nutzer auf Steam berichten, kommt es häufig zu Verbindungsabbrüchen im Mehrspieler-Modus, Performance-Problemen, Übersetzungsfehlern, KI-Macken und diversen Bugs. Die Nutzer-Reviews sind mit 48 Prozent positiven stimmen entsprechend ausgewogen.

Space Hulk: Deathwing wurde nach einem kurzen Betatest zunächst verschoben um eben genau solche Spielfehler auszugleichen. Offenbar scheint diese Maßnahme bisher noch keine Früchte getragen zu haben.

„Here are some of the highlights with regards to bug-fixes and improvements in the release version:
Much faster loading times
Loading times are reduced by rougly 40-50% on average.
Huge performance increase
The game should run more smoothly in most situations across all hardware.
Crash Fixes & Massive debug
The vast majority of crashes and bugs from the Beta have been fixed.
GUI improvements
The GUI has been updated according to Beta players‘ feedback.
Balancing
Changes regarding some multiplayer classes and difficulty values.
Localization improvements & debugging
Localization is almost final. Added some indications on the tutorial keybinds.
SFX Iteration
Belial and Librarian voices have been updated according to Beta players‘ feedback.
Controller debugging
Controllers aren’t officially supported at release. Controllers previously corrupted keybindings. This is no longer the case, and the controller mapping has been updated. We’re not 100% satisfied yet with controller support, and we strongly advise you to play with keyboard and mouse for now.
New Optional Multiplayer Game Mode: Codex Rules
Class change during mission disabled.
Equipment changing during mission disabled.
Progression and XP system deactivated, with access to all equipment unlocked from the start.
All skills and equipment are unlocked from the start.
Respawn is limited.“

 

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