Call of Duty: WWII – neuer Patch auf den Konsolen veröffentlicht

Call of Duty: WWII – neuer Patch auf den Konsolen veröffentlicht

Für Call of Duty: WWII ist auf den Konsolen ein neuer Patch erschienen.

Call of Duty: WWII – neuer Patch auf den Konsolen veröffentlicht

Mit Call of Duty: WWII machte man nach den letzten Teilen ein paar Schritte zurück in der Zeitachse und schickt Euch wieder in den zweiten Weltkrieg.

Für Call of Duty: WWII wurde auf den Konsolen Xbox One und Playstation 4 nun ein Patch veröffentlicht, der vor allem an der Mulitplayer-Performance und der Waffen-Balance schraubt. Wir haben Euch die Patch-Notes unter dieser Nachricht verlinkt.

Multiplayer general

  • Connectivity improvements and optimizations
  • Fixed de-ranking issues
  • Addressed an issue where players encountered an infinite load screen
  • Leaderboard stability improvements and bug fixes
  • General UI improvements
  • Loading optimizations
  • Splitscreen functionality improvements
  • Added new unlock inventory stars to indicate when new items are added
  • Adjusted hit marker audio to be higher default level (note: can be adjusted in settings)
  • Fixed out of world exploits on Gustav Cannon and Sainte Marie du Mont
  • Espionage Basic Training – Reduced painted time from 10 to 6 seconds. Made it so only bullet damage paints you.
  • Weapon tuning to allow for one shot kills outside of hardcore mode, enabling challenge completion.
  • Fixed infinite flamethrower bug
  • XP Earn rate tuned in Operation Neptune
  • Fix issue of shotgun variants not appearing
  • Emblem Editor and visualization improvements
  • GameBattles Improvements
  • Fixed Gridiron Ball exploits
  • Fixed a bug with all Sniper Rifles zooming to exact center when aiming down the sights

Multiplayer buffs

  • Walther Toggle Action Shotgun – damage increased at extremely close range
  • Bren LMG – increased damage per shot
  • LMG Bipod – sped up ADS time when in Bipod stance

Multiplayer nerfs

  • BAR Rifle – decreased fire rate and widened hip fire spread
  • STG44 Rifle – widened hip fire spread
  • FG42 Rifle – increased recoil and widened hip fire spread
  • Machine Pistol – decreased damage ranges

Zombies

  • Zombie Map Exploit Fix – clipping into a zombie spawn closet using revive mechanic in Laboratory
  • Fixed Klaus pathing
  • Fixed out of world exploit – The Final Reich

PLAYMoments

Playmoments bietet täglich brandheiße News aus der Welt des Gamings und stets Reviews und Previews zu aktuellen Games.

Klicke Mich

TwitterFacebookGooglePlus

Kontaktiere Mich

Mail